Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

Rakim Speaks On New Album, Praises Jay-Z & Eminem


O Rakim παρέμεινε σχετικά σιωπηλός μετά την κυκλοφορία του ''The Seventh Seal'' το 2009 αλλά είναι έτοιμος να επιστρέψει πίσω στο στούντιο και να αρχίσει τις εργασίες για το επόμενο LP του. Μιλώντας με συνέντευξη του, δήλωσε ότι είναι έτοιμος να ξεκινήσει άλλο ένα άλμπουμ με ελπίδες συνεργασίας με τον DJ Premier και τον Pete Rock.

"Έχω μερικά κομμάτια και τα δουλεύω με κάποιους πραγματικά σημαντικούς ανθρώπους σε αυτό το σημείο. Ψάχνω για κάποια πραγματικά καλή παραγωγή. Προσπαθώ να το κρατήσω λίγο κρυφό, επειδή πραγματικά δεν νομίζω ότι θα περιμένουν μερικούς από τους ανθρώπους που δουλεύω μαζί. Ας ελπίσουμε ότι θα περάσω όμορφα με την όλη φάση,θα δώσω μερικές απαντήσεις, και έτσι θα συνεχίσω ''το όνομα μου'', είπε. "Την ίδια στιγμή, θέλω να το πάρω πίσω στις ''ρίζες'' του μαζί με μερικές από τις ''γάτες'' που μου αρέσει να δουλεύω μαζί όπως με τον DJ Premier και τον Pete Rock.Είμαι σίγουρος ότι δεν αλλάζω σε αυτό που κάνω, απλά μερικοί δεν είναι συνηθισμένοι με μερικά ονόματα με τα οποία θα συνεργαστώ. "

Μίλησε επίσης για rappers που απολαμβάνει, ονομάζοντας τον Jay-Z και τον Eminem ως μερικούς από τα αγαπημένους του. «Είμαι μεγάλος οπαδός της όλης κίνησης Jay-Z. Είμαι μεγάλος θαυμαστής του Eminem. Είμαι μεγάλος οπαδός των ανθρώπων όπως η LOX, Wu-Tang Clan, και διάφορων τέτοιων rapper. Απλά βλέποντας το από παλιά, ξέροντας από πού προήλθε, για να το δούμε που είναι τώρα και να δούμε πώς γενικά το ραπ έχει επιπτώσεις σε όλο τον κόσμο είναι απίστευτο. Είναι όμορφο συναίσθημα να βλέπουμε ότι είναι ακόμα ένα σημαντικό είδος μέσα στη μουσική. "

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Hostgator Reviews